Tuesday 11 October 2011

Its me ........

assalamualaikum dan salam 1 malaysia . sbnrnya aku tak de bnde nk ckp psal diri aku . tpi dah ni blog aku , terpaksa cerita sebanyak sedikit psal diri aku . pertama skli aku nk prknlkn diri aku , MUHAMMAD AZIZUL ABDUL RASYID a.k.a KYOX ..orang slalu pgil aku 'kyox' dan aku tak tau dri mne dorang dpt  name tu . maybe muka aku ni mcm korea2 kot. haha ,, aku dilahirkn pada 20/12/1994 (17tahun) . muda lagi kan ??? haha .. impian aku sbnrnya nk buat sebuah band tetapi tidak tercapai lgi , semuanya didalam proses . hmm .. aku ni slalu kne buli ngn kwn2 aku .. sedih kn ??? haha ..  nk cite psal SPM ni , aku mmg takot sgt . sedar tak sedar tinggal berapa hari saje . klau bole nak habiskn cepat saje . masa itu sungguh cepat berlalu . huhhh ~ oke la guys , itu je la cite yg aku nk share kt korang . harap korang happy ea bce . BYE ~ MUAHHHH ... -kyox-